when my day comes.

Michelle, 21.

wait for me.

Kategori: Livet

Har köpt flygbiljetter till London. Bokade först 10-19e Oktober. Köpte sen en extra flygbiljett till den 9e, ifall att jag vinner biljetter till Tribes-spelningen som är då. Så kan jag välja vilken dag jag vill åka. Problemet är dock att om jag åker den 9e så lär jag inte ha någonstans att bo, inte säkert att jag har det den 10e heller.. men jaja. Det löser sig nog haha. 
 
11e ska jag iallafall träffa Ted, gå på deras spelning, sen dra iväg till Propaganda och hänga med Justin Young. Sen kanske Felicia kommer dit också. Den helgen kommer spenderas i London, sen åker jag till Norwich och är där hela veckan antagligen. Sen spenderas sista fredagen i London igen, The View-spelning och sen på natten får jag bege mig till flygplatsen. 
 
Det jobbiga är att jag just nu vet jag inte om jag längtar eller inte. Längtar självklart jättemycket efter Ted och Felicia. Men vet att det kommer vara så himla jobbigt att behöva lämna dem igen, därför så längtar jag inte rikigt efter att åka dit.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: