when my day comes.

Michelle, 21.

22.

Kategori: Livet

En bild på dig när du är glad:
Den här bilden har lyckats fånga min lycka så fruktansvärt bra. 15e November, en av de bästa kvällarna i mitt liv. Såg mitt favoritband, Tribes, på en liten scen. Johnny (sångaren) frågade mig från scenen om allt var bra, senare under spelningen tog han min hand och gav mig sen sitt plektrum. Efter spelningen så var det efterfest, Tribes hade dj-set. Vi dansade oss svettiga. Både Johnny och Jim (bassisten) verkade bli glada och kom fram till mig när de såg mig. Det var ganska overkligt att det var dem som kom fram till mig och inte tvärtom, det är ju jag som är det stora fanet. Jag fick kramar, kindpussar och massa beröm för vår fansite. Jag älskade verkligen livet, hela kvällen/natten var helt perfekt. 
 
x
 
Bild, courtesy of Felicia.
(delta i de sista luckorna i Emilys julkalender)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: