when my day comes.

Michelle, 21.

3.

Kategori: Livet

En bild på din bästa vän:
 
Även om jag inte känt denna underbara mer än ett år, så känns det som att vi har känt varandra hela livet. Vi har så himla roligt ihop och vi förstår varannn på ett sätt som bara vi kan. När något roligt/underbart/oväntat händer i mitt liv så är hon den första som får reda på det, för jag vet att hon förstår. Jag är så glad att kunna dela mitt största intresse/favoritband, Tribes, med denna människa. Det är helt galet vad vi har hunnit med sen vi träffades första gången och såg dem spela tillsammans. Saker som vi för ett år sen drömde om, som man inte ens kunde tänka sig att det skulle ske på riktigt, de flesta av dem sakerna har nu inträffat. Finns ingen jag hellre hade delat de stunderna med! 
 
Det var med tårar vi skildes åt för en dryg månad sen och jag saknar dig varje dag. Men snart är du tillbaka och då blir det fest som aldrig förr. Nyår i London, tillsammans med folk man gillar. Det kan inte bli bättre. 
 
Chris min böna, wingman, osv, du är bäst.
xoxo
 
p.s delta i Emilys julkalender ni också 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: