when my day comes.

Michelle, 21.

Patient spider.

Kategori: Livet

Gårdagen spenderades på Wheelbarrow. George Craig (sångare i One Night Only och svinsnygg) anordnade sitt event Clublad, för 3e (?) året där, förra året var det på Purple Turtle vet jag. Gratis cider och gratis mince pies (dom var dock slut när vi kom dit...) serverades. Paul Garred (gammal trummis i the kooks) var där. Felicia var så exalterad så hon höll på att dö, bokstavligt talat. Det var fint att se henne så himla glad haha! Jag hittade en extreeeemt snygg kille, som jag glodde på mer eller mindre hela tiden vi var där.. Tror att han märkte det, stackarn.

Idag så var jag i Svenska Kyrkan med Celine. Jag skrev ut flygbiljetter och Celine luciafikade med lussebulle och pepparkakor. Senare på kvällen mötte jag upp Felicia vid Old Blue Last där vi såg Sharks spela. Har velat se dem i ungefär ett år, sen jag fick reda på vilka de var. Grymt bra live! Deras musik är lite "punkigare" än vad jag brukar lyssna på, men älskar det! Sångaren är ju inte ful heller, ojojoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: