when my day comes.

Michelle, 21.

The Embassy.

Kategori: Livet

I tisdags så blev jag helt oväntat inbjuden till att gå på spelning på privatklubben The Embassy. Fick ett meddelande av sångaren i bandet som skulle spela. Han hade skrivit upp mig på gästlistan. Förstod inte ens hur han vet vem jag är? Men jag tog med mig Lina som min +1 och vi hade en trevlig kväll på vad som kan ha varit det coolaste stället jag varit på. Tänk er ett 70-tals disco. Glittriga väggar, sammet, discokulor och olika spelmaskiner. Fantastiskt!

Spelningen var grym! Har sett dem spela en gång innan, men det går inte ens jämföra dessa två gånger.. Bandet spelar musik som låter som en blandning mellan Jimi Hendrix och The Doors, så ni kan ju tänka er att det låter ganska bra! Passade in så fint på den klubben också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: