when my day comes.

Michelle, 21.

Back In Bloom.

Kategori: Livet

Gårdagen spenderades delvis i Camden och delvis i Notting Hill med min roommate Lina. Vid 12ish åkte vi iväg mot Camden för att kolla in lite affärer, ville testa ett par skor som jag sett i en butik. Skorna fick sedan följa med mig hem. Gillar dem enormt mycket! Laddar upp bild sen!

När vi stod i skoaffären fick jag ett mess av Mark där han skrev att han vunnit biljetter till att se mitt favoritband Tribes nästa vecka, det visade sig att jag också hade vunnit. Så ja, nästa onsdag kommer blir helt okej. Eller ja, nästa vecka överhuvudtaget, först Tribes sen Mystery Jets och Temples. På lördagen kommer Pappa och Bror hit också! Ser framemot det ganska så jättemycket :)

Efter att jag inhandlat skorna gick vi och köpte oss thaimat till lunch, det hade vi förtjänat efter att båda två haft en riktigt skitdag i förrgår. Lina köpte även en skitsnygg seconhand-väska i mocka, med precis sådär lagom mycket fransar på. Så snygg!

På kvällen så begav vi oss till Notting Hill Arts Club, där French Films och Sulk skulle spela. Vi åkte dock hem efter att Sulk spelat, det var mest dem jag var intresserad av att se. Missade dem på Vibestock för några veckor sen, så det var kul att se dem nu. Riktigt riktigt bra live! Check them out! x

Kommentarer


Kommentera inlägget här: