when my day comes.

Michelle, 21.

we own the sky.

Kategori: Life

I fredags såg vi ju Catfish & The Bottlemen på KOKO. Gryyym spelning! Helt klart den bästa jag varit på med dem. Jag körde på som fasen och sjöng med i låtarna, had the time of my life. Det märktes tydligen från scenen, då sångaren pekade på mig sa "you know this, don't you" och flirtade. Snackade med honom en bra stund, efter spelningen. Mysig kille det där. Han presenterade oss sen för några av de andra bandmedlemmarna och ja, även dom hade lagt märke till att jag kunde låtarna haha... Good times.

Hade en sån himla bra natt i lördags också! Jag, Felicia och Lina rockade på pubarna i Camden med våra Mo Farah och Usain Bolt moves. Sprang in i sångaren från LTNT och snackade lite med honom. Han verkade så himla uppriktigt glad för att vi uppskattade deras senaste gig, skön snubbe.

On the down side så blev Lina av med sin mobil. Men hon ä int bitter! Det faktum att det var det enda som försvann under kvällen/natten är helt fantastiskt. Med tanke på att jag inte ens minns att jag gick av bussen när vi skulle hem. But I'm still alive!

Denna veckan kör vi på med Tribes på onsdag, Mystery Jets på torsdag och Temples på fredag!! Sen kommer pappa och Benjamin och hälsar på, på lördag. Dom skulle egentligen kommit nu i helgen som var, men det blev uppskjutet pga att pappa skadade sig på jobbet :( men nu kommer dom iallafall, looking forward to that x

Kommentarer


Kommentera inlägget här: