when my day comes.

Michelle, 21.

halfway home.

Kategori: Livet

Just nu verkar det som att jag kommer åka hem om ungefär en månad. Vill verkligen inte. Alltså -verkligen- inte. Det kommer inte finnas någonting för mig i Borås. Visst familjen kommer vara där. Men jag kommer själv inte må bra av att behöva åka tillbaka. Just nu känns livet här bättre, har mer folk att umgås med, musiken finns alltid nära, det är svårt att vara uttråkad i den här staden, tillskillnad från Borås. 
 
Som jag sagt tidigare så skulle jag, helt ärligt, hellre bo på gatan här, än att fastna i Sverige igen. Vad vill livet mig, seriöst. Kan någon bara svara på alla jobb jag sökt. Snälla.

Kommentarer

  • Ellan säger:

    Hm, fan va tråkigt!!! Hoppas verkligen nån smart människa hör av sig till dig angående jobb omgående!!!

    2013-02-01 | 08:46:30

Kommentera inlägget här: