when my day comes.

Michelle, 21.

The Sea.

Kategori: Livet

Den här dagen alltså..... Jag har spenderat EN HEL FUCKING DAG MED SWIM DEEP. 11 timmar videoinspelning, det var bland det roligaste jag gjort! Mycket väntan, mycket inspelning, många tagnignar, många olika scener, trevligt folk. Jag, Felicia, Celine och två andra började morgonen med att bowla tillsammans med bandet, sen övergick vi till att spela biljard. Senare under eftermiddagen sprang jag och felicia och massa andra fans, mer eller mindre kastade oss över bandet när dom åkte i kundvagnar. (jaa, vi skulle göra så.) Sen dansade vi bakom Zach när han spelade trummor. Sen filmade dom close-ups på oss fans, vi fick göra grimaser och sjunga med i låten. Det är bara lite av vad vi gjorde under dagen. Herregud vad roligt det har varit!!

Dagen avslutades med att vi få som var kvar, firade Austin's 21årsdag med surprise birthday cake och sång, tillsammans med bandet, hans vänner och hela crewet. Känner typ: händer sånt här i verkligheten?! Hur ofta får man chansen att hänga med ett band, man gillar skitmycket, under en hel dag?!

Hoppas att man ser någorlunda okej ut i videon... Oh well, jag hade som sagt svinkul iallafall! Resultatet av videon får vi se om ca två veckor. X

Kommentarer


Kommentera inlägget här: