when my day comes.

Michelle, 21.

you don't have my number. we don't need each other noooow.

Kategori: Livet

Igår så var jag och Celine med på Foals video shoot för deras nästa singel 'My Number'. Sjukt roligt, men samtidigt väldigt tröttsamt. Mycket väntade, både på att få komma in till inspelningen och sedan när inspelningen pågick. Upplägget var som så att bandet spelade på scenen och massa folk hoppade runt och gjorde olika saker framför scenen. Yannis kom ner från scenen under en paus och pratade och tog bilder tillsammans med alla som ville. Mycket trevlig liten man det där.
 
Mot slutet var man väldigt trött, både i benen och på att stå och vänta mellan tagningarna. Jag var tvungen att dra en timme tidigare, med tanke på att jag skulle jobba senare. Det var verkligen jätteroligt att få chansen att vara med i nåt sånt.
 
 
 
På måndag kör vi igen. Fast denna gång blir det i Swim Deeps nya video. Jag, Felicia och Celine blev alla uttagna till inspelningen som ska vara på morgonen. Ganska roligt att vi alla tre får vara med då, med tanke på att det verkar som att det inte var mer än 4-5 pers som blev uttagna till det. Jag och Felicia ska dock vara med på eftermiddagsinspelningen också. Kommer bli en lång, men fruktansvärt rolig dag. Swim Deep är ju ett band som jag lyssnar på väääldigt mycket och som har gett mig en av de sjukaste spelningarna i mitt liv. Oh god, ser framemot det här så galet mycket!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: