when my day comes.

Michelle, 21.

fredagsmys.

Kategori: Livet

Drog under eftermiddagen iväg till Hyde Park för att se Ray Davies (the kinks), Elvis Costello, Lucy Rose och To Tell A King, då jag skulle få Amols extrabiljetter.. Han var väldigt sen och jag misstänkte att vi skulle missa To Tell A King pga det... Som tur var så kom två killar fram till mig och Celine, när vi stod och väntade på Amol, och frågade om vi ville ha deras extrabiljetter, för dom behövde dem inte. Och ja, det ville vi såklart. Så tack, Gill Constaniouwhatevernåtgrekiskt för biljetterna! 
 
Det var jävulskt varmt där TTAK spelade, så vi orkade inte stå därinne, utan satt utanför. Sen gick vi och såg Elvis Costello, fruktansvärt tråkig gubbe. Sen Lucy Rose, hon var riktigt riktigt bra live! Sen var det dags för Mr. Ray Davies. Han må vara gammal, men vilket drag det är i gubben. Så himla roligt att se honom! Har den senaste veckan sett delar av band som jag aldrig trodde att jag skulle få se (The Kinks, The Beach Boys), helt gratis dessutom. 
 
Sen bar det av till Koko, där vi mötte upp Felicia, Tomke, Annika, Ted och Alan. Vi stod alla på Life In Films gästlista. Jag stod under namnet 'Sam Lawn' hahaha. Han som satte mig på gästlistan ville att jag skulle ha ett "sneaky name". Vet inte riktigt hur sneaky det namnet är men.. In kom jag iallafall!   
 
Förbandet Coastal Cities var grymma, Life in Film likaså. Även om jag måste säga att jag definitivt föredrog förbandet.. Hursom så var det en kul kväll med nya människor.
 
 
(MIN IPHONE ÄR TILLBAKA <3<3<3)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: