when my day comes.

Michelle, 21.

greatest hits.

Kategori: Livet

Igår splittrades Blue Lip Feel, vilket gjorde väldigt ont i mitt hjärta, med tanke på att de är/var ett av mina favoritband. Har dock fått reda på att alla kommer fortsätta att göra musik, bara inte tillsammans. Will och Oliver kommer fortsätta med Blue Lip Feel, med nya bandmedlemmar. Conor har några solo-spelningar, Sam vet jag dock inte riktigt vad han ska göra. 
 
Det känns så himla tråkigt. Men är så glad att jag fått umgås såpass mycket med dem nu innan det hände. Det faktum att en av dem skrev till mig innan och sa förlåt för att de splittrats och att han gärna vill träffa mig snart igen. Ja, det var ju.. trevligt haha. Kommer antagligen stöta på dem allihop om drygt 3 veckor dock. Hoppas att de har löst sina problem tills dess och umgås, så att jag kan träffa allihop på samma gång. 
 
Men jaja, den här veckan har jag lyckats med lite trevliga saker:
Tisdag: Gästlista för att se Wild Smiles och Thought Forms på Barfly.
Onsdag: Gratisbiljetter för att se det amerikanska bandet NO på Sebright Arms.
Torsdag: Mystery Jets.
Fredag: Gästlista för att se bland annat Bleach Blood och True Penny (väns band) på Barfly. 
 
Gratis är gott. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: